Garantie en klachten
Ondanks de strenge selectie kan het natuurlijk voorkomen dat een artikel defect bij je aankomt. Geen paniek, ik los het op. Op de meeste items zit standaard 30 dagen garantie. Deze garantie gaat in op het moment dat het item bij je is bezorgd. Vermoed je dat je item defect is aangekomen? Neem even contact op!
Onjuist of ontbrekend artikel
Is er per ongeluk een verkeerd item toegestuurd of ontbreekt er een item? Laat het weten! Ik zal ervoor zorgen dat het juiste item zo snel mogelijk je kant op komt. Wanneer je item niet meer leverbaar blijkt te zijn, kan ik je een soortgelijk product voorstellen.
Klachten en tips
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Is dit het geval? Maak je klacht op tip kenbaar door te mailen naar info@happylotte.nl. Als we samen niet tot een (goede) oplossing kunnen komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.